Hahahah guzel anilar keske benim de boyle anilarim olsa😅
Artık streesssiz hayat sıkıcı geliyor nedense olay para da değil.
Bu sadece haftalık doz.
Yıllık olarak bakarsak zaten oho anlatmam 2 saat sürer.
Ukrayna savaşında kyivdeydim. Topa tutulduk kimlikle başka ülkeye yürüyerek sınır geçtim 😅😅