avrupada taksicilik yapıyorum herkese de her şey soruyorum hiç çekinmem işte erkek olarak çamaşır yıkıyor musun yemek yapıyor musun paran olsa karını çalıştırır mısın gibi ingilizceyi yapıştırırım hele eğer sefer 20 dk üstü ise bi şekilde lafa tutup avrupalı falann tanımıyorum türk adetini oraya da getiriyorum istanbul taksicisine dönüyorum sigara uzatıyorum karşılıklı yakıyoruz vs hoşnut oluyorlar
tabi bazı zamanlar baya riskli şeyler oluyor ormanın içinde gecenin 3'üdne adam alıyorum süpriz yumurta geneli iyi arabada alkol içseler dahi
geçen bayağı nirvanayı gördük artık cuma cumartesi club sonrası insanları toplamaya alıştım 1 erkek 2 kızı alıyor sağına soluna falan da
geçen çift bindi birbiriyle tartışıyor dedim sizin dilinizi anlamıyorum rahatça tartışabilirsiniz keşke demeseydim
taksici olmak da zor tabi karşı tarafın müzik tarzını falan anlayıp şarkı açıyorsunuz bunlar kavga edene kadar son ses şarkıda ettiler kavgaalrı bile farklı allam
en son baktım bu iş yokuşa gidiyor
https://www.youtube.com/watch?v=izGwDsrQ1eQ
bu şarkıda çözümü buldum dostlar bunu açtım arabada sessizlik hakim oldu malum
daha sonra petrol istasyonunda dakikalarca bekledim. kızın kıyafetleri sibiryaya gider gibiydi petrol istasyonu çıkışı antalyada sanki

her neyse bıraktım bunları.. geçen sefer de 50 yaşındaki ukraynalı kadın tarfından taciz edildim hiçbir dil bilmiyor anlaşamıyoruz mülteci yükske ihtimalle
bilerek ön koltk ileride ki arkaya rahat binsinler, kadın geldi öne bindi. sakala dokunuyor elime dokunuyor ya dedim bi git
sorular varsa cevaplarım memnuniyetle dostlar.. varşovadayım