Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
faturasını kesmeyi unutma sonra patlama.
Melihh, hocam fatura kesmeyi unutma derken, rica etsem açabilir misiniz. Bende admob ve youtube için kendi adıma var olan hesabım var, emekli babam üzerinden istisna belgesi aldım ve banka hesabı açtım, onları tanımlayacağım da. Ekstra bir işlem mi yapmak lazım fatura vs , bilgilendirirseniz çok sevinirim. Birde bu vergi formları var W-8BEN ve İrlanda için olan, Google hesabı dediğim gibi benım üzerime ama mesela admob-ödemeler-ayarlar ısmındaki profilde yazan benım ısmım editlenebilir değiştirilebilir durumda, bu vergi formları için bilgi isterlerse ben banka hesabı babamın üzerine olacağı için onun bilgilerini mi girmek mantıklı yoksa kendi bililerimi mi ireyim isim soy isim vs. Veya bahsetmiş olduğum o ayarlar kısmındaki adı soyadı kısmını babamın bilgileri ile değiştirsem sorun olur mu, böylece banka bilgileriyle de tutarlı olur. Çok teşekkür ederim.