Belki bu işlemi yapanlar acemidir yani 1 ayda transfer olmadığına göre. Bende bazı akrabalarımınkini bu şekilde 3 yılda bir başka bankaya geçiriyordum promosyon falan veriyorlardı. 3 Yıl dolduğu için promosyon ücreti yoktu sadece kredi kartı borcu olmaması yetiyordu.
Ne yapmamız gerekiyor bu konu hakkında?