Evet hocam ama bankada şöyle bir şey var transfer yapmak istediğiniz zaman eğer transfere engel bir durum var ise borçlu olduğunuz bankadan transfer yapamazsınız ama bizde sadece kk yapılandırması mevcuttu ve ona rağmen banka transfere onay verdi ve yapıkrediye geçtiğini söyledi extradan da makbuz / dekont tarzı bir şey verdi.
Belki bu işlemi yapanlar acemidir yani 1 ayda transfer olmadığına göre. Bende bazı akrabalarımınkini bu şekilde 3 yılda bir başka bankaya geçiriyordum promosyon falan veriyorlardı. 3 Yıl dolduğu için promosyon ücreti yoktu sadece kredi kartı borcu olmaması yetiyordu.