kredi ve kredi kartı borcu varsa mevcut bankaya o borçları kapatmadan maaşı taşıyamazsınız.
Madem yapamıyoruz hocam niye bize maaşınızı yapıkrediye taşıdık dediler bizle işiniz kalmadı dediler yapıkredi de maaşı kendi sisteminde görüntüleyebildi ve üstüne 6.6k para ödedik biz? Üstüne dekont tarzı imzalı bir şey verdiler?