Dükkan lokasyonu güzel, önü ferah ve dükkan geniş. Hayırlı satışlar hocam.
Güzel yorumunuz için teşekkürler. Dükkan bir çok iş koluna müsait, kendi portföyüm de var ama yıllardır ortaksız çalışmaktan biraz yoruldum. Biraz kabuğuma çekilmek istiyorum.
Edit: Forumdan birine kısmet olmasını isterim. Dükkanda fotokopi ve toner işi yapılarak bile güzel paralar kazanabilirsiniz. Çaprazında sosyal hizmetler binası vardır.