Başlığı görünce iş ilanı sandım yahu o kadar normalleşmiş ki
eskiden transferci arkadaşlar vardı, bu işleri %3 komisyonla falan yapıyorlardı. Sonra birçoğunun maalesef ki başı belaya gitmişti. Bu transfer işleri hafife alınmamalı. Bir bakmışsınız örgüt davasının içindesiniz.
Hocam birde yuzsüzce paraya ihtiyacın yokmu yap iste ne olacak diyorlar