Başlığı görünce iş ilanı sandım yahu o kadar normalleşmiş ki

eskiden transferci arkadaşlar vardı, bu işleri %3 komisyonla falan yapıyorlardı. Sonra birçoğunun maalesef ki başı belaya gitmişti. Bu transfer işleri hafife alınmamalı. Bir bakmışsınız örgüt davasının içindesiniz.