Adamın meslek edinmiş gibi üslupla para dilenmesi ayrı, burada "IBAN'ını atın da gönderelim ne gerek var bunlara" diyerek adamın ekmeğine yağ sürülmesi ayrı gariplik. Dilenciye cevap vermeyip bakın böyle şeyler oluyor diye forumu bilgilendirmek amacıyla paylaşım yapan adam kötü olmuş.

İlginç bir toplum.