Volkanabriyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar abes bı durumdaki adamı savunma dayanarak düşünüyorum 🤣
Ben de savunuyorum. Aynı anda 2 mizde o adam olamayız bence.

Karakter olarak dediğiniz gibi olabilir. Belki de gerçekten dolandırıcıdır. Ama söylesene 50 lirayla 100 lirayla gerçekten ne yapacak?

Yani şunu düşünüyorum. Biri benden neden 50 lira istesin? Bu 50 lirayı alıp kaçıp napabilir ki?

Bu da beni gerçekten o paraya ihtiyacı olduğuna itiyor. Yoksa neden istesin ki?

Ya 200 lira borç alıp, sonra geri ödeseydi? O zaman ne olacaktı? ya da ya düşündüğünüz gibi *********** değilse?

Bunu asla bilemeyeceğiz..

...