Yahya911 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Part 1 : https://www.r10.net/off-topic/420906...-128514-a.html

Part 2 geldi aynı kişi :

Ben hiç gülmedim ( tamam egoistte biraz patladım ama )

Yine de bu şekilde insanları paylaşmak ne kadar doğru ?

Sizi belki de samimi görmüş ve 200 lira borç istemiş. Belki gerçekten ihtiyacı vardı.

Keşke yardım etseydiniz. Para çokta değerli değil zaten artık..

Post beni biraz düşündürdü..

" Kendimize sakladıklarımızı er ya da geç kaybederiz ama verdiklerin daima senindir. " - Peaceful Warrior