Ben hiç gülmedim ( tamam egoistte biraz patladım ama

)
Yine de bu şekilde insanları paylaşmak ne kadar doğru ?
Sizi belki de samimi görmüş ve 200 lira borç istemiş. Belki gerçekten ihtiyacı vardı.
Keşke yardım etseydiniz. Para çokta değerli değil zaten artık..
Post beni biraz düşündürdü..
" Kendimize sakladıklarımızı er ya da geç kaybederiz ama verdiklerin daima senindir. " - Peaceful Warrior