İbanını verde biz gönderelim, burada arkadaşı rencide edecek birşey göremedim ben şahsen...
Adam cevap vermediği için egoist demiş, yüzünü dahi görmediği adamdan borç isteme durumunda bulunup egoist demek gibi pişkinlik yapanda birşey goremediysen sanada diyecek birşey yok. Umarım o şahıs sen degilsindir.