kendime Yuh diyorum yorgunluktan ve ön yargıdan sapıtmışım resmen

Sürekli aynı tarz cevaplar geldiği için ve yorgunluktan olacak ciddi yanlış anlamışım :'(
Özür dilerim. Söylediklerine aynen katılıyorum
Estağfurullah hocam ben de mesajınızı okuyunca aynı tarafta olduğumuzu anlayarak öyle yazdım, olur mu ne kusuru hepimizde biraz yorgunluk söz konusu. Kaliteli adamsın vesselam. Saygılarımla.