akhadian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yazdığım mesajı yanlış anladınız sanırım, baştan okursanız daha iyi anlayabilirsiniz diye düşünüyorum. Saygılarımla.
kendime Yuh diyorum yorgunluktan ve ön yargıdan sapıtmışım resmen Sürekli aynı tarz cevaplar geldiği için ve yorgunluktan olacak ciddi yanlış anlamışım :'(

Özür dilerim. Söylediklerine aynen katılıyorum