Arkadaşlar selamlar. 1 tane sunucumuzun olduğunu düşünün. Ubuntu sunucu. Bir script kodlamayı düşnüyorum. Bir panel olacak. O panelde domaain ekle diye alan olacak. Domain adreini yazacağız. İçeriği de yazacağız ve veritabanına kaydedeceğiz. Domaini sunucuya yönlendirdiğimizde domain adresine bağlandığımızda o girdiğimiz içerik ekranda yazacak.

bu sistemi nasıl kodlarsınız? Beyin fırtınası yapalım. Konuyla ilgili makale vs varsa paylaşabilirsiniz.