akhadian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben genellikle content üstüne ekliyorum, ben html olarak sitelerimi kendim kodlarım, eklenti nerelere izin veriyor bilemiyorum fakat içeriğin hemen üstünde, başlığın üstünde navbarın altında olacak şekilde düzenliyorum. En mantıklı yöntem de bu sanırım.
Teşekkür ederim. Hocam bende content safyaya göre bir yere ekliyim header vs ugrasmiyim.