Selamlar,

Her ne kadar sözünüzün tüm öğrencileri kast etmediğini belirtseniz dahi genelleme yapmanız maalesef doğru değil. Elbette siz deneyimlediğiniz durumu belirtmişsiniz ancak ticaret ahlakı bozuk olan kişi için yaş önem arz etmiyor. Foruma minimum kayıt yaşı 16, lakin bu gözler ne 40-50 yaşında üyeler gördü ki 16 yaşında çocuk veya genç diye tabir edeceğiniz/ettiğimiz üyenin ticaret ahlakının yanından geçemez. Dolayısıyla bunun yaşı yoktur.

Örneğin şahsım 22 yaşında bir genç olarak kendi ticaretlerimin yanı sıra, 2 farklı kategoride insanların yaşadığı sorunlara adil ve şeffaf bir şekilde karar veriyorum.

Yine de gelen feedbacklere olan kibar yaklaşımınız için teşekkür ederim.