Selamlar,

Aranıza yeni katıldım,şeref duyarım.

Ultima Online oynayan varmıdır ? Scriptlerle ve sunucu işleriyle uğraşmış arkadaşlar varsa görüşmek isterim.(Oyun Sunucusu)

Teşekkürler.