Hepinize öncelikle teşekkür ederim kıymetli vaktinizi ayırdığınız için
Benim başımdan geçen ufak tefek vakalar böyleydi, herkesin başından geçen vakalar mutlaka vardır. Yinede biz abilik yapmaktan yanayız ümit ediyorum hatalardan ders çıkartırlar saygılar sunuyorum
ben teşekkür ederim hocam geçmiş olsun tekrardan iyi forumlar.