Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iç parazit dedi veteriner, neyseki toparlayacakmış. Parazit ilacının hapını vermiştik kilosuna az gelmiştir galiba dozu, neyseki kurtaracak paçayı. herkese teşekkürler

tahmin etmiştim hocam iç parazitten dolayı benimde başıma gelmişti sevindim iyi olduğuna