İşin açığı "öğrenciyim iş arıyorum" tarzı konulardan çok sıkılıyorum ben de. Bu bana bir parça demagoji gibi geliyor. İnsan kısmetindeki rızka çalışarak ve çabalayarak ulaşabilir zaten, öğrenciliğin ekstra belirtilmesi bende farklı duygular uyandırıyor.