Konu
R10'da Öğrencilere güvenim azalmaya başlıyor.
19-10-2024, 21:17:53
#2
Pheixse
hocam bende üniversite öğrencisiyim ve grafik tasarım alanında hizmet veriyorum aynı zamanda yazılım alanında kendimi geliştiriyorum diyebileceğim tek şey maalesef arada böyle çürükler çıkıyor yapacak bir şey yok.