Fiziksel cihazdaki esxi de buna gerek kalmadan direkt çıkıyor ya da kendi kendi bilgisayarımdaki virtualbox, hypervde. Bu nested olduğu için olabilir mi?
Nested dediğiniz olay aslinda ana sunucu(dedicated) üzerinde esxi ve benzeri yazilimlar kullanilarak vm olusturup tekrar esxi kurulmuş sistemdi yani bir nevi vps dir ve bir statik ip tanımlanır
Bu sebepten dolayı olabilir