Esxi üzerinde Vmlerim var bunlara ip almadan ana makinenin ipsi ile İnternete bağlamak istiyorum. Bridge ve Nat konfigürasyonu yok nasıl yapabilirim. Yeni network'de eklesem gelmiyor. Nested sunucu o yüzden mi ?