Merhaba,
şirket şantiyemizde bir yavru köpek sahiplendil tahmini şuan 6-12ay arasıdır. Çok neşeli hareketli bir köpekti. Şantiyeye geldiğimde arabamı gördüğünde hemen gelirdi yanıma. Bugün geldiğimde şantiyeye yoktu saatlerce aradım bir yerde uzanmış buldum. Ayakları vucudu ıslaktı ki hiç sudan hoşlanmıyor. Yemek veriyorum yemiyor ayakta zor duruyordu. Anlam veremedim nedendir bilen varsa yönlendirebilir mi fiziksel olarak iyi görünüyor bu arada.
Bir gün önce hiçbir şeyi yoktu gece gittim sabah geldim durum buydu