Sorunun para birimi olmadığını bilmeniz lazım.
Dolara geçsen , enflasyon devam edecek , bu sefer döviz üzerinden para miktarı azalacak ve %80 enflasyon var 500 dolar maaşı 900 dolar yapayım deme şansın yok. Ortada böyle bir dolar yok çünkü.
Hiç zam bile veremezsin doğru dürüst.
Dolara geçsek ülkenin alayı kan ağlar
Hepsini geçtim dolara bugün geçtik diyelim. Bu ülkede herkese yetecek kadar dolar var mı sizce : )
Piyasada dolaşan TLyi dolara çevirsek ülke direk iflas bayrağı sallar.
1-2 milyar dolar yatırım geliyor borsa kafayı yiyor.
Ülke bu kadar kırılgan halde.