Bildiğiniz gibi El Salvador ülkesi para birimini $ olarak değiştirdi ve BTC karşılığı da vatandaşlık veren bir AB ülkesi. Çoğu kişinin düşüncesine göre hem BTC ile vatandaşlık vermesi hem de para birimini değiştirmesi ülke ekonomisine büyük bir katkı sağladı.
Sizce bizim ülke de buna benzer bir karar alsa, ülkemize nasıl bir etkisi olur? (Lütfen din, dil, ırk ve siyasi taraflı yorumlarda bulunmayın. Zan altında kalmak istemem

)
ekonominin düzelmesini para birimine mi bağladınız....