şu anda pk açık değil zaten saat kasıyorumda eğer o saate işlemicekse gizleyim videoyu
işler hocam ben telifli videolarla saat kasıp pk açtım sonra telifsiz atmaya başladım.
edit: ama sürekli telifli video atmak doğru değil başvuruda etkileniyor bilgin olsun. sadece 1 2 video böyle olursa sıkıntı yok.