Sepet tutarınız vergi hariç 1090 TL'yi geçmediği sürece dilediğiniz kadar ürün ekleyebilirsiniz. Zaten belirtilen tutar aşıldığında TEMU, önlem amaçlı, ödeme sayfasına geçmenize izin vermez. Dolayısıyla ödeme limitini farkında olmadan aşmanızı da bu şekilde engellemiş olur. Ben ayda en az 1 kez (genelde 2-3 kez) sipariş veriyorum. Ancak 1 ay içinde 1'den fazla sipariş verirken her siparişi aileden bir başkasının adına (TC nosu ile) olacak şekilde düzenliyorum (her ihtimae karşı). Şimdiye kadar sorun yaşamadım. Vergi kesintisi direkt temu ödeme işlemleri esnasında yapılıyor ve sonrasında ek herhangi bir ödeme yapmanıza gerek kalmıyor. Verginin yüksek olmasını da şimdilik büyük bir sorun olarak görmüyorum çünkü yüksek vergiye rağmen yine de fiyatlar ülkemizdeki fiyatların çok altında kalıyor. Tek sorun 30Euro limit olması! Bu arada siparişlerimin elime ulaşması daha önce 20 günden fazla sürerken son 2 siparişimin elime ulaşması 10 günü geçmedi.