obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 yil okuyup bitirdiysen üniversite ogrencilik bitiyor bitirmediysen devam ediyor
kayıt parasını yatırınca sınırsız sınav hakkı veriyor

benim öğrenmek istediğim paso kullanabiliyor muyuz bu yazdığım şartlarda.

geçen sene kayıt yaptırıp kullandım ama bu sene bilemiyorum