4 yil okuyup bitirdiysen üniversite ogrencilik bitiyor bitirmediysen devam ediyor
kayıt parasını yatırınca sınırsız sınav hakkı veriyor
benim öğrenmek istediğim paso kullanabiliyor muyuz bu yazdığım şartlarda.
geçen sene kayıt yaptırıp kullandım ama bu sene bilemiyorum