Konu
R10 log kayıtları
18-10-2024, 16:17:52
#4
Misafir
Kayıtlı kayıtsız herkesi kimlik doğrulama gönderip 2fa zorunluluk getireceksin ne in kalacak forumda ne cin. Çok mu zor yoksa yapılmak mı istenmiyor.