KUZEYLONDON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 2$ harcama kısıtından dolayı yapıyor demiştim dün size 2-3 saate kaldırırım o kısıtı diye
kardeşim iyi de iki doları bile harcamıyor ki