Alidrn3466 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kafanıza göre kullanmayın bence nabzınızı nasıl yöneteceğinizi öğrenin, dideral uzun süre kullanımda bradikardiye yol açar, bu taşikardiden çok daha kötüdür.
Kafama göre değil aslında. Doktorların ilaç yerine bile koymadığı en zararsız ilaç. Kalp krizini önlediği söyleniyor. Kardiyolog kardeşime de verdi psikiyatrist de bana yazdı zaten. Günde 2 tane kullanıyorum zaten kullanmasam kalp atışlarım çok rahatsız ediyor.