Hocam mahkeme iyiler için kötü bir yer değil, aksine senin suçsuz olduğunu kanıtlayacağın bir yargı sistemi. Düşünsene seni çağırmadan gerçek suçlular arkandan atıp tutuyor mahkeme de, ne kadar yanlış olurdu değil mi?

Zaten anladığım kadarıyla konu kapanmış hiçbir şekilde de karşına çıkmaz merak etme.