Hocam kafanıza göre kullanmayın bence nabzınızı nasıl yöneteceğinizi öğrenin, dideral uzun süre kullanımda bradikardiye yol açar, bu taşikardiden çok daha kötüdür.
Hangi ilaçları kullanıyorsunuz. Bende taşikardi şikayeti ile gitmiştim. İlaç verme gereği duymadı. Ama kendim aldım dideral kullanıyorum günde 2 defa. Genelde beloc veriyorlar bazı hastalara. Nabzım 120 lerden 70 lere kadar düştü dideral ile. Tansiyonu da düzenliyor.