Hocam kafanıza göre kullanmayın bence nabzınızı nasıl yöneteceğinizi öğrenin, dideral uzun süre kullanımda bradikardiye yol açar, bu taşikardiden çok daha kötüdür.

English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi ilaçları kullanıyorsunuz. Bende taşikardi şikayeti ile gitmiştim. İlaç verme gereği duymadı. Ama kendim aldım dideral kullanıyorum günde 2 defa. Genelde beloc veriyorlar bazı hastalara. Nabzım 120 lerden 70 lere kadar düştü dideral ile. Tansiyonu da düzenliyor.