Hazır konu açılmışken bende klavyede yaşadığım bir problemi paylaşmak istiyorum. Yön tuşlarına basılı tuttuğum zaman çok yavaş hareket ediyor. Ben hızlı bir şekilde geçiş yapsın istiyorum. Nasıl düzeltebilirim?