imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Al sat yapmıyorum hocam ilk evim zaten, %30 çok değil mi. 1 milyon vergi mi vereceğim.
Evet çok ama böyle maalesef. O yüzden düşük gösteriliyor zaten. 5 yıl geçmişse eğer zaman aşımı oluyor ama. Önceden normaldi fakat enflasyon olduğu için belki aslında zarar etmişsinizdir aldığınız günün şartlarına göre ama para kazanmış görünüyorsunuz. Yine de emin olmak isterseniz muhasebecinize sorabilirsiniz