Pc ile r10 girdikten sonra telefon ile girince (yada tam tersi) 2fa istiyor. Bunu düzeltmenizi rica ederiz lütfen.
Sabit ip adresli yerlerden ekliyorum ancak dün kod girdiğim yerden bugün tekrar kod sordu. Evde de aynı durum oldu.
İki ip adresim de şunlar:
Sonu: 50.123
Sonu: 214.151
Sanırım bu doğrulamayı kaldıracağım.
Stabil yapmaya çalışıyorum
Anlayacağınızı umarak gün içinde tekrar inceleyeceğim. 2fa sayfası görürseniz kod girmeden sayfayı yenileyip tekrar kod mu isteyecek pass mı edecek bilgi verir misiniz?