Hayata bakış açınızla alakalı bu durum. Benim digital nomad olma hedefim olduğu için benim için evlenmek zaten 1.plan değil. Yapılan araştırmalara göre Z kuşağının %60ı zaten ev araba alamayacağım nedeniyle anı yaşıyor eğleniyor geziyor. Artık dünya değişiyor arkadaşlar bir sosyo-kültürel devrimin ortasındayız. Bu tarz kalıp sorular artık geride kaldı.

Sosyo-kültürel-psikolojik yanlarını bir yana bırakalım biyolojik olarak bakarsak bir kadının 28 yaşına kadar evlenmesi gerekiyor. 28 yaşından sonra doğurganlığı düşmeye başlıyor. Erkekler de ise sağlıklı sperm üretimi 25-30 arasında tam verimli şekilde çalışıyor. Fakat biz sadece biyolojik olarak baktık. Z kuşağını bir kenara bırakalım toplumsal değerlerimize göre kadın 25-30 erkek 30-35 yaşında evlenebilir bence.