keremiya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pc ile r10 girdikten sonra telefon ile girince (yada tam tersi) 2fa istiyor. Bunu düzeltmenizi rica ederiz lütfen.
her cihaz için bir defa sorar eğer bir daha soruyorsa İP adresiniz ile ülke değiştirmiş olabilirsiniz