BORTECINE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En garanti yöntem tapu takas yöntemi parayı atıyor karşı taraf takas bank a para bloke de bekliyor tapu da işlem yapan yetkili orda ne kadar var görüyor satış olduktan sonra senin sisteme girmiş olduğun iban a yatıyor ama kimse kullanmak istemiyor sebebi rayiç bedelini doğru yazdırmadıkları için alıcının işine gelmiyor vergi fazla geldiği için o yüzden takas bankıda kabul etmeyecektir sende burda ceza yersin bilgin olsun 3 M a satarsın evi satışı 300 bin gösterirsen ceza yolda demek bilgin olsun ya elden alacaksın yada 3-4 hesaba böl parayı
Ceza niye yiyorum hocam onu anlamadım, rayiç bedel toki evi olduğu için az zaten 450 bin küsür. Satacağım ücret 3 milyon civarı. Onun ücretini de alıcı ödeyecek. Ben sattığım için bir ücret vergi falan mı vermem gerekiyor ceza dediğiniz için sordum. Rayiç bedeline göre evi nasıl satalım devlet bunu bilmiyor mu mesela.