yemin ediyorum tiksiniyorum bazı insanlardan, bu bursu verendende alandanda... hiç bi ihtiyacın yok, vatikana gitmişin, romaya gitmişin çalışan birinin bile gidemeyeceği yerlere gidebiliyorsun her gün bi mekandan foto paylaşmısın, taş attığın aşağıladığın laf soktuğun sekülerlerin semti olan sürekli bebek karaköyden nişantaşından çıkmıyorsun ama. 60 lira bilmem ne bla bla diye demegoji yapıp bursum kesildi diye üstüne doktoru linçletmeye kalkıyorsun ama ters tepti bi anda ummadığın şekilde. biraz araştırılınca ihtiyacın olmadığı çok belli çıktı ! niye aldın ? kendine bu hakkı vicdanen nasıl görebildin ilahiyat öğrencisi olduğun halde ? en çok senin ahlaka etiğe kul hakkına dikkat etmen gerekmezdiydi ? bursu verenlere asıl sayfalarca giydirebilirim bak o çok ayrı, sözlü beyana ithafen burs verilmez, kaymakamlıktan gelir testi istersin, barkodlu belgeden doğrularsın çok basit bişey, yada çok başarılıdır aşırı iyidir verirsin girer öğrenci sistemine gözünün önünde bakarsın not ortalamasına (nitekim kötü bi öğrenciymiş) paylaşımlarındanda az çok kalitesi belli, neye göre verdiniz ulan ? başarılı desen değil, paraya ihtiyacı var desen değil, sosyal medyası açık, sizin paranızı yemeyi kendine helal gören tıynette biri... seküleride, muhafazakarıda bana göre akıl tutulması yaşıyor bazen.