Merhaba tam bılmedım ıcın konuyu acmak ıstemedım sorayım ogreneyım ona gore acayım dedım vaktınızı aldıysam kusura bakmayın r10 da telefon satmak ıcın ılan acabılırmıyım eger acabılırsem hangı konuda acmam lazım acaba