Evlilik yaş kriteriyle olacak bir iş değil bence. Bir an gelir “işte evleneceğim kişi” dersiniz ve evlenirsiniz. Ama bunu demeden evlenmeyin, tavsiyem size bu konuda ısrar eden insanlar ilede evlenmemeniz. Eğer bunu kendiniz diyorsanız, doğru insanı bulmuşsunuz demektir