3 yıldır aktif olarak ilgileniyorum ve yakın zamanlardan beri hizmet sağlıyorum. Doğru düzgün bir şekilde tüm kuralları uyguladığınızda sorunsuz ilerliyorsunuz.
Gün geçtikçe daha da zorlaşıyor üye olmak şahsi fikrim iyi de oluyor. Spam merkezine çevirenler ayıklanıyor.

ETSY politika sayfalarını okuyup ve harfiyen uygulayıp da mağazası kapanana şimdiye kadar rastlamadım.
Bazı durumlarda refund gibi veya banka kaynaklı ödeme sorunlarında suspend durumları olabiliyor. Bu halen daha büyük bir sorun. Banka yurt dışı işlem yapmıyor bir sebepten anlık ve hesap kapanıyor.. Geri de açmıyorlar.

Bir de bir kez mağazanız kapanmışsa ummadığınız yerlerden yakalayıp yine sizi buluyor..

Düzenli bir çalışma ile, doğru düzgün ürünler ile ( ister dijital ister fiziksel) bu platforma girin, pasta çok büyük..

Son olarak telifli ürünlere bulaşmayın.. O politika halen çok geçerli.