Schutze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wp uygulamasını kaldırıp denediniz mi hocam? Bide telefonun interneti paylaşıma verip öyle dener misin.
Denedim hocam aynı maalesef Küçük bir şey ama can sıkıcı oluyor.

Merkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden prodan air e döndünüz? Neyden memnun kalmadınız?
Pro'dan memnundum. Değişiklik olsun istedim, air de iyi bu arada. Çok fazla fark görmedim sadece işletim sistemi farklı olduğu için daha hızlı.