Wp uygulamasını kaldırıp denediniz mi hocam? Bide telefonun interneti paylaşıma verip öyle dener misin.
Denedim hocam aynı maalesef

Küçük bir şey ama can sıkıcı oluyor.
Neden prodan air e döndünüz? Neyden memnun kalmadınız?
Pro'dan memnundum. Değişiklik olsun istedim, air de iyi bu arada. Çok fazla fark görmedim sadece işletim sistemi farklı olduğu için daha hızlı.