Başarılar hocam, bir taktik vereyim o zaman
Şeker ihtiyacınızı şu şekilde giderebilirsiniz.
Stevia isimli doğal bir tatlandırıcı var. İyisini keşfedip bulup alabilirsiniz. Kahve ve çay gibi şekersiz içmeyi sevmediğimiz içecekler için birebir.
Ayrıca Getir isimli uygulamadan ben şekersiz bitter çikolata var gri kutu ülketin o da stevia'lı onu yerim 2-3 günde bir ağzım tatlansın diye
https://www.trendyol.com/fibrelle/st...et-p-803308846
fiyatı çok değil, çaya 1 şeker atıyorsanız 1 tablet atıcaksınız. yani şeker gibi sağlıksız bir üründense bunu alır 2-3 ay kullanırsınız hocam. Ayrıca zeka seviyeniz ve duyularınızda da gelişme hissedebilirsiniz konsantrasyon vs. her şeyiniz şekeri bırakınca gelişiyor. Yağ kullandığı için vücut kaliteli enerji tüketiyor..