Merhaba 1. katta oturuyorum beslediğim bir yavru kedi var eve girip çıkıyor sürekli pencereden. Genelde evde duruyor yaş mama alıp veriyorum. Kuru mama da verdim ama birkaç tane yedi.
Dünden beri öksürmeye başladı sebebi ne olabilir evde ne yapabiliriz? Şuanda veterinere gitme şansım yok maalesef