bozkirinokuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanıtlar için teşekkürler. Daha önce Batum'da Vodafone'u yurt dışına açtırıp kullanmıştım ama şimdi de bir e-sim deneyeyim diyorum bakalım.
benimki de şu anda e-sim hocam. belki ondan olmamıştır